Synergy Uygulaması: Güçlü Bir İşgücü Yönetimi Yardımcısı
Synel’in Synergy Uygulaması, çeşitli modüllerde ölçeklenebilir işlevsellik sunan İşgücü Yönetimi platformunun mobil bir eşidir. Synel’in yazılım paketiyle sorunsuz bir şekilde entegre olacak şekilde tasarlanan Synergy Uygulaması, iş görevlerini kolaylaştırmak için sezgisel ve kullanıcı dostu bir arayüz sağlar.
Synergy İşgücü ile kullanıldığında yetkili kullanıcılar kolayca giriş ve çıkış yapabilir, mola sürelerini kaydedebilir, izin talep edebilir ve onaylayabilir, takvimleri görüntüleyebilir ve manuel zaman çizelgeleri gönderebilir. Zaman Maliyetlendirme Modülü kullanıcıların faaliyetleri başlatmasına ve sonlandırmasına olanak tanırken, Sahada Yönetim Modülü seyahat süresinin kaydedilmesini, fotoğraf çekilmesini ve iş raporlarının otomatik doldurulmasını sağlar. Belge Modülü ile kullanıcılar iş izinlerini tarayabilir ve yükleyebilir, belgeleri görüntüleyebilir. Ayrıca, Erişim Kontrolü Modülü kolayca giriş ve çıkış yapılmasını sağlar.
Synergy Giderler kullanıcıları için, Synergy Uygulaması iş giderlerini ve kilometreleri girebilme, ilgili makbuzları ekleyebilme ve giderleri belirli maliyet merkezlerine ve dönemlere tahsis edebilme özelliği sunar.
Herhangi bir endişe veya performans sorunu bildirmek için kullanıcılar uygulama içindeki yardım ve destek bölümüne erişebilir. Synel, gizliliği önceliklendirir ve kişisel veri veya bilgi toplamaz.